Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(7)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(6)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(9)
Autor
Antonowicz Alicja (organizacja i zarządzanie)
(1)
Boberski Jakub
(1)
Brol Marcin
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Iwankiewicz-Rak Barbara
(1)
Jemczura Teresa
(1)
Kisiel Wiktor
(1)
Limański Andrzej
(1)
Mikołajczak Paweł (ekonomia)
(1)
Morawski Rajmund
(1)
Mucha Monika (nauki prawne)
(1)
Rudawska Iga
(1)
Sargeant Adrian
(1)
Soboń Magdalena
(1)
Winogrodzki Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
INSTYTUCJE NONPROFIT
(5)
Organizacje pozarządowe (NGO)
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
FUNDACJA
(1)
FUNDRAISING
(1)
Finansowanie
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
PATOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
PODATEK
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(1)
RODZINA
(1)
SEKTOR PUBLICZNY
(1)
USŁUGI
(1)
Wolontariat
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
organizacje non-profit
(9)
marketing
(3)
marketing społeczny
(3)
organizacje pozarządowe
(2)
CB-Radio
(1)
Ogólnopolski System Bezpieczeństwa
(1)
analiza SWOT
(1)
cause marketing
(1)
dobra publiczne
(1)
edukacja
(1)
finanse
(1)
franchising
(1)
fundacja
(1)
fundraising
(1)
globalizacja
(1)
gospodarka oparta na wiedzy
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
jakość usług
(1)
klient
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
kultura organizacyjna
(1)
marketing relacji
(1)
opieka społeczna
(1)
organizacja pożytku publicznego
(1)
organizacje społeczne
(1)
ośrodek pomocy społecznej
(1)
partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
patologia społeczna
(1)
podatek
(1)
pomoc publiczna
(1)
prywatyzacja
(1)
przedsiębiorstwo usługowe
(1)
przemoc w rodzinie
(1)
przestępczość zorganizowana
(1)
ratownictwo specjalistyczne
(1)
relacje z klientem
(1)
sektor publiczny
(1)
stowarzyszenia kultury fizycznej
(1)
stowarzyszenie
(1)
służba zdrowia
(1)
usługi
(1)
wolontariat
(1)
własność prywatna
(1)
własność publiczna
(1)
zachowania konsumenckie
(1)
zamówienia publiczne
(1)
zarządzanie marketingowe
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Potrzeby współczesnego społeczeństwa są coraz bardziej złożone i wymagają wyrafinowanych metod i instrumentów wsparcia. Organizacje pozarządowe, podejmując starania, by sprostać tym wyzwaniom, poszukują takiego modelu rozwoju organizacji, który z jednej strony pozwoli im na optymalne wykorzystanie dostępnych zasobów, z drugiej zaś zagwarantuje im niezależność i skuteczność w realizacji przyjętej misji. Niniejsza monografia jest efektem badań Zespołu Badawczego ds. Zarządzania Organizacjami Non Profit działającego w Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Stanowi odpowiedź na szereg współczesnych dylematów związanych z działalnością organizacji pozarządowych we współczesnych realiach trzeciego sektora, wskazując jednocześnie kierunki ich rozwoju w Polsce. Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla praktyków zaangażowanych w działalność organizacji pozarządowych, a także wykładowców i studentów uczelni ekonomicznych, w szczególności słuchaczy zainteresowanych działalnością organizacji non profit. Może również stanowić interesującą lekturę dla wszystkich osób poszukujących informacji na temat funkcjonowania organizacji pozarządowych i perspektyw ich rozwoju.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 23017.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 23016.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja w sposób kompleksowy i praktyczny omawia aspekty podatkowe dotyczące podmiotów jakimi są Organizacje Pożytku Publicznego, Fundacje i Stowarzyszenia. Książka ma na celu przedstawienie tych podmiotów w roli podatnika, zatem zawiera szczegółową analizę regulacji prawnej dotyczącej zasad funkcjonowania tych podmiotów, w tym pod kątem podatku VAT, dochodowego, PCC, opłaty skarbowej, podatku od nieruchomości. Wyjaśnia m.in.: status prawny podmiotu, czy OPP może prowadzić działalność gospodarczą, kiedy dany podmiot nabywa status podatnika VAT, zasady rozliczania podatku naliczonego VAT, zastosowanie zwolnienia w podatku dochodowym od osób prawnych i w podatku od nieruchomości, PCC i opłacie skarbowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13118.X.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 169-173.
Monografia obejmuje wybrane zagadnienia z wątkami historycznymi dotyczącymi powstawania i funkcjonowania organizacji. Celem niniejszej książki nie są szczegółowe , teoretyczne rozważania na temat pozarządowych form bezpieczeństwa, a jedynie przegląd najważniejszych aspektów tej tematyki w losowo wybranych przykładach poszczególnych podmiotów, jednakże w możliwie jak najbardziej obrazującym i przybliżającym czytelnikowi zakres podmiotowy i przedmiotowy tematycznego zagadnienia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19884.X.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19883.X.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 226-228.
W publikacji zaprezentowano sposoby tworzenia strategii marketingowej i formułowania celów marketingu-mix, dokonano m.in. przeglądu przesłanek "myślenia strategicznego" w organizacjach non-profitt oraz interesująco opisano proces formułowania strategii marketingowej takich organizacji. Pojęcie organizacji non-profit czy też organizacji "niekomercyjnej" staje się także i u nas coraz bardziej popularne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4891.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5327.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Autor starał się połączyć doświadczenia praktyków działających w poszczególnych działach sektora non profit z dostępnymi wynikami badań akademickich, proponuje konkretne rozwiązania marketingowe, dzięki którym można znacznie poprawić skuteczność działań organizacji non profit i zwiększyć ich wpływ na otoczenie, w którym funkcjonują. Opisuje również zasady postępowania przy ubieganiu się o dofinansowanie oraz omawia sposoby uzyskiwania wsparcia finansowego od darczyńców indywidualnych i komercyjnych. Radzi, w jaki sposób prowadzić skuteczne kampanie informacyjne, a także kampanie marketingu społecznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6345 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5179.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 221-234.
"Na polskim rynku wydawnictw naukowych będzie to pierwsza monografia ukazująca rynkowe podejście i rynkową orientację organizacji pozarządowych wraz z całokształtem uwarunkowań, ale także z określeniem środków i technik oddziaływania na partnerów. (...) Wskazuje nie tylko na potrzebę ekonomizacji tych organizacji, ale i na konieczność stosowania marketingowego sposobu myślenia i działania w programach przygotowania oraz realizacji celów statutowych".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11835.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13007.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Wraz ze zmianą społeczno-ustrojową, która dokonała się w 1989 r. wzrosło znaczenie organizacji pozarządowych w życiu społecznym, ekonomicznym i politycznym społeczeństwa. Podniosło się również ich znaczenie w przeciwdziałaniu negatywnym konsekwencjom tej zmiany. Jednym z celów ich działań jest nauczenie Polaków jak radzić sobie w nowej rzeczywistości społecznej, jak budować zaufanie społeczne, jak przeciwdziałać problemom społecznym, postępującej marginalizacji coraz szerszych zbiorowości. Publikacja, złozona z części teoretycznej i empirycznej zawiera artykuły związane z problematyką zagrożeń (problemów) społecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13782.VI.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. 429-430.
Bibliogr. przy rozdz.
Usługi zyskują na znaczeniu nie tylko jako wyodrębniony sektor gospodarki narodowej. W działalność usługową angażują się coraz częściej przedsiębiorstwa dwóch pozostałych sektorów: przemysłu i rolnictwa. Usługi zostają „wbudowane” w końcowy rezultat procesu produkcyjnego, stanowią element kompleksowej oferty wielu przedsiębiorstw przemysłowych i rolnych. Jak deklaruje menedżer jednego z globalnych koncernów, zawsze, kiedy nie możemy bezpośrednio dotrzeć do klienta z jakimś produktem, oferujemy mu usługi powiązane z produktem naszej konkurencji. W publikacji autorzy poświęcają szczególną uwagę aktywności podmiotów gospodarczych na rynku usług oraz zagadnieniom związanym z klientem i konsumpcją na rynku usług.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15108.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16012.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 234-239 i przy rozdz.
Niniejszy podręcznik stanowi próbę przedstawienia i uporządkowania stanu wiedzy związanej z funkcjonowaniem sektora publicznego. Podjęto w nim też kwestie teorii dóbr publicznych i zakresu przedmiotowego sektora publicznego. Każdy z siedmiu rozdziałów został uzupełniony o wykaz problemów do dyskusji i spis przydatnej studentom literatury
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10283.VIII.4.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11814.VIII.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej